Fryzjer wyjaśnia, dlaczego włosy się puszą i jak z tym walczyćPuszące się włosy – problem, który pojawia się na głowach Polek wraz ze spadkiem temperatur. Z czego wynika? Jak skutecznie ujarzmić niesforne włosy? Odpowia
Prawie połowa Polaków odczuwa stres średnio kilka razy w tygodniu, a co piąty – codziennie lub prawie codziennie. Najczęstsze przyczyny to pandemia, sytuacja gospodarcza kraju albo problemy f
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusow
materiał prasowypaździernik 2020Burzymy stereotyp gracza! 65 proc. użytkowników mobile gamingu w Europie to kobietyPonad połowa z 2,3 mld graczy mobilnych na świecie gra częściej niż 10 razy w tygodniu. Zdecydowana większo
Data publikacji: 2016-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zadbaj o ciało jesienią i zimą – zabiegi polecane przez ART SPA Zamku TopaczKategoria: Uroda, LIFESTYLEJesień to nie tylko czas ciepłych swetrów i długich w
Debata z okazji Światowego Dnia Chorego na Łuszczycę – 30.10.2020Szanowni Państwo,serdecznie zapraszam na Debatę „Łuszczyca – szanse i wyzwania” organizowaną z okazji Światowego Dnia Chorego na Łuszcz
26.01.2021Już 4 lutego startuje projekt „Akademia Praw Kobiecych” organizowany przez Gedeon Richter we współpracy z Moniką Bartwicką, prawniczką z wieloletnim doświadczeniem, specjalistką od prawa medycznego i farmaceutycz
Polska jest na piątym miejscu wśród krajów UE pod względem skali wyrzucania nadającej się do spożycia żywności. Co roku w koszach ląduje 9 mln ton jedzenia, podczas gdy liczba głodujących Polaków
Od stycznia produkty polskiej marki YOPE są dostępne w jej oficjalnym sklepie na AMAZON UK. Debiut na platformie to kolejny krok w długofalowej strategii sprzedażowej na świecie. Dotychczas kosmetyki i środki czystości YOPE dost