Informacja prasowaWarszawa, 11 marca 2021 r.Wzrost przychodów Miraculum w lutym o 62 proc. r/r Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w lutym 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost wz
Aktor przyznaje, że obawia się o przyszłość prywatnych teatrów. Ich losy zależą od tego, z jakimi restrykcjami przyjdzie im się zmierzyć w najbliższych miesiącach. Jak dotąd granie dla połowy w
Wokalistka nie ukrywa, że zdarzyło jej się być w takiej sytuacji, kiedy czuła się kompletnie bezsilna i potrzebowała wsparcia prawnego. Teraz bazując na wcześniejszych doświadczeniach, już wie, że w pr
Panelowa koloryzacja włosów – trend na zimę 2020W tym sezonie wyjątkowo to nie dobór koloru będzie miał znaczenie, tylko sposób, w jaki będziemy farbowali włosy. O trendzie panelowej koloryzacji opowiada fryzjerka Anna Sze
W leczeniu łuszczycypotrzeba indywidualizacji i kompleksowego podejściaZaledwie co czwarty pacjent z łuszczycą jest zadowolony z efektów terapii w postaci zmniejszenia zmian skórnych i tylko co trzeci mówi o poprawie kondycji
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Spektakularne remonty przeprowadzane w nowym programie Doroty Szelągowskiej nie tylko mają poprawić komfort życia 10 bohaterów, ale też pokazać, że dobro wraca. Na co dzień bowiem ci niezwykli ludzie nie 
Od stycznia produkty polskiej marki YOPE są dostępne w jej oficjalnym sklepie na AMAZON UK. Debiut na platformie to kolejny krok w długofalowej strategii sprzedażowej na świecie. Dotychczas kosmetyki i środki czystości YOPE dost
materiał prasowy05.11.2020 r.Coś więcej niż kobiece tatuaże.Subtelne wzory, które symbolizują siłę i odwagęNiemal zawsze niosą za sobą jakąś historię. Spory ładunek emocjonalny zamknięty często w kilku czarnych li
materiał prasowypaździernik 2020Burzymy stereotyp gracza! 65 proc. użytkowników mobile gamingu w Europie to kobietyPonad połowa z 2,3 mld graczy mobilnych na świecie gra częściej niż 10 razy w tygodniu. Zdecydowana większo