Debata z okazji Światowego Dnia Chorego na Łuszczycę – 30.10.2020Szanowni Państwo,serdecznie zapraszam na Debatę „Łuszczyca – szanse i wyzwania” organizowaną z okazji Światowego Dnia Chorego na Łuszcz
WIRTUALNY SALON BRAFITTINGOWYIdealnie dobrany biustonosz podczas zakupów online? Czy to naprawdę możliwe? Okazuje się, że tak. Klientki, które nie mogą skorzystać z doboru biustonosza w salonach stacjonarnych, zyskały taką m
Potrzebujesz wsparcia? Skorzystaj z bezpłatnych rozmów z psychoterapeutąOd 24 września działa bezpłatna infolinia wsparcia dla pełnoletnich kobiet, które znajdują się w trudnym życiowo momencie i potrzebują rozmowy ze spec
materiał prasowy05.11.2020 r.Coś więcej niż kobiece tatuaże.Subtelne wzory, które symbolizują siłę i odwagęNiemal zawsze niosą za sobą jakąś historię. Spory ładunek emocjonalny zamknięty często w kilku czarnych li
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusow
Modelowanie kształtu twarzy Konturowanie to inaczej modelowanie owalu twarzy kosmetykami do makijażu. Zastosowanie techniki światłocienia czyli jaśniejszych i ciemniejszych odcieni oraz gry światłem pozwala uzyskać pożądany
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Wokaliście nie brakuje nowych pomysłów. Tłumaczy, że w trakcie pandemii intensywnie pracował nad nowym repertuarem. Ma nadzieję, że już niedługo będzie mógł zaprezentować go fanom. Marcin Miller ch
Prezenter przyznaje, że w związku z pandemią koronawirusa mocno ograniczył zarówno swoje życie zawodowe, jak i towarzyskie. By nie narażać się na zakażenie SARS-CoV-2, izoluje się od świata i&nbs
Od stycznia produkty polskiej marki YOPE są dostępne w jej oficjalnym sklepie na AMAZON UK. Debiut na platformie to kolejny krok w długofalowej strategii sprzedażowej na świecie. Dotychczas kosmetyki i środki czystości YOPE dost