Polska jest na piątym miejscu wśród krajów UE pod względem skali wyrzucania nadającej się do spożycia żywności. Co roku w koszach ląduje 9 mln ton jedzenia, podczas gdy liczba głodujących Polaków
Aktorka niedawno opublikowała e-booka pod tytułem „Jak gotować, by nie marnować” na platformie How2. Zawarła w nim bezmięsne przepisy, które pomagają zminimalizować generowanie odpadów spo�
materiał prasowypaździernik 2020Burzymy stereotyp gracza! 65 proc. użytkowników mobile gamingu w Europie to kobietyPonad połowa z 2,3 mld graczy mobilnych na świecie gra częściej niż 10 razy w tygodniu. Zdecydowana większo
W leczeniu łuszczycypotrzeba indywidualizacji i kompleksowego podejściaZaledwie co czwarty pacjent z łuszczycą jest zadowolony z efektów terapii w postaci zmniejszenia zmian skórnych i tylko co trzeci mówi o poprawie kondycji
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Panelowa koloryzacja włosów – trend na zimę 2020W tym sezonie wyjątkowo to nie dobór koloru będzie miał znaczenie, tylko sposób, w jaki będziemy farbowali włosy. O trendzie panelowej koloryzacji opowiada fryzjerka Anna Sze
Informacja prasowaWarszawa, 11 marca 2021 r.Wzrost przychodów Miraculum w lutym o 62 proc. r/r Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w lutym 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost wz
Prezenterka nie ukrywa, że liczy na dalszą owocną współpracę z Patrykiem Vegą. Chciałaby zagrać epizod w jego nowym filmie, a co więcej, ma nadzieję, że następna produkcja będzie już oparta na jej
Wokaliście nie brakuje nowych pomysłów. Tłumaczy, że w trakcie pandemii intensywnie pracował nad nowym repertuarem. Ma nadzieję, że już niedługo będzie mógł zaprezentować go fanom. Marcin Miller ch
Od stycznia produkty polskiej marki YOPE są dostępne w jej oficjalnym sklepie na AMAZON UK. Debiut na platformie to kolejny krok w długofalowej strategii sprzedażowej na świecie. Dotychczas kosmetyki i środki czystości YOPE dost