Świadoma pielęgnacja twarzy w zgodzie z naturą – AloesW kompleksowej pielęgnacji twarzy podstawę stanowią trzy główne elementy – oczyszczanie, łagodzenie podrażnień i regeneracja oraz nawilżanie. Jak się okazuje, wszy
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Informacja prasowaWarszawa, 11 marca 2021 r.Wzrost przychodów Miraculum w lutym o 62 proc. r/r Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w lutym 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost wz
4 różne portrety fryzjerskie osadzone w szerszym kontekście społeczno-artystycznym – Davines zaprezentował najnowszą kolekcję Light. Time&Colour. Dyrektor artystyczny marki Tom Connell zadbał, by tym razem – jak w mala
materiał prasowy05.11.2020 r.Coś więcej niż kobiece tatuaże.Subtelne wzory, które symbolizują siłę i odwagęNiemal zawsze niosą za sobą jakąś historię. Spory ładunek emocjonalny zamknięty często w kilku czarnych li
Prezenter przyznaje, że w związku z pandemią koronawirusa mocno ograniczył zarówno swoje życie zawodowe, jak i towarzyskie. By nie narażać się na zakażenie SARS-CoV-2, izoluje się od świata i&nbs
Dermapen – wygląda jak długopis, robi cuda z twarząPiękna, napięta, rozświetlona i gładka skóra twarzy – o takiej cerze marzą Polki. Jednak z wiekiem produkcja kolagenu zanika, owal twarzy opada, a w efekcie nadmiernej ek
Prezenterka nie ukrywa, że liczy na dalszą owocną współpracę z Patrykiem Vegą. Chciałaby zagrać epizod w jego nowym filmie, a co więcej, ma nadzieję, że następna produkcja będzie już oparta na jej
Aktorka zaznacza, że w swoim życiu zawsze stawiała na zbilansowane odżywianie, ulubioną aktywność fizyczną i optymistyczne nastawienie do świata oraz do ludzi. Niezwykle docenia zdrowie, bo jej zdaniem jest on
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusow